10-11 MAY 2012
Venice
def content

Shan-Lyn Ma

Eng / Shan-Lyn Ma is the General Manager of Gilt Taste, where she was responsible for launching and building Gilt’s entrance into the gourmet food and wine arena.

Shan-Lyn has been with Gilt Groupe since 2008, when she started as the first Product Lead tasked with defining and evolving the core Gilt.com experience. She has served as the Product Management lead on Gilt’s key new business launches and led Gilt’s successful foray into mobile – managing apps for the iPhone, iPad, Android and mobile web.

Prior to Gilt, Shan-Lyn held Product and Marketing roles at Yahoo! focused on mobile, widgets and search marketing.

Shan-Lyn holds a BCommerce with First Class Honours from the University of New South Wales in Sydney, Australia and an MBA from Stanford University.

 

Ita / Shan-Lyn Ma è attualmente Direttore Generale di Gilt Taste, di cui ha curato per Gilt Groupe il lancio e il debutto nell’arena dei cibi e dei vini di alta qualità.

Shan-Lyn fa parte di Gilt Groupe dal 2008, dove iniziò la propria attività ricoprendo per prima il ruolo di Product Lead, con il compito di definire e sviluppare la principale esperienza di Gilt.com. In seguito, ha diretto il lancio della nuova, centrale attività di Gilt in qualità di Product Management Lead e ha condotto Gilt al brillante debutto mobile, gestendo apps per l’iPhone, l’iPad, Android e il mobile web.

Precedentemente, Shan-Lyn aveva ricoperto ruoli di Product e Marketing per Yahoo!, concentrandosi sul mobile, widgets e il search marketing.

Shan-Lyn ha conseguito un BCommerce con First Class Honours dalla University of New South Wales a Sydney, Australia e un MBA alla Stanford University.